Mötesöversikt för smidiga förberedelser
Vi förstår vikten av att vara optimalt förberedd för dina styrelsemöten. Därför har vi introducerat den efterlängtade funktionen “Mötesöversikt” som kommer att göra förberedelserna till dina möten mycket smidigare. Tänk dig att ha allt du behöver på ett ställe, i en överskådlig meny, varje gång du har ett möte på agendan. Så, hur fungerar det?
- Allt på ett ställe: Varje kommande möte har nu sin egen Mötesöversikt. Här kan du enkelt hitta och förbereda dig genom att få tillgång till allt du behöver. Det inkluderar t.ex. tidigare mötesprotokoll, den aktuella dagordningen, beslutsuppföljning, bifogade rapporter, listan över kallade och mötesbilagor. Du kan också se vem som tagit del av vilket material.
- Förberedande dialog: Nu kan du också interagera direkt i Mötesöversikten. Har du frågor eller kommentarer som är relevanta för mötet? Skriv dem där och alla kallade deltagare kan se och svara. Detta möjliggör förberedande diskussioner och ger er möjlighet att reda ut eventuella frågetecken i förväg.
- Bättre agenda, bättre möten: Genom att förbereda dig med Mötesöversikten kan du säkerställa att mötet håller sig fokuserat och produktivt. Du kan också följa med och kommentera på bilagor direkt från översikten. Detta sparar tid och ger alla möjlighet att vara fullständigt förberedda.
- Anpassad tillgänglighet: Oavsett om du föredrar att använda en dator, läsplatta eller mobil, så är Mötesöversikten utformad för att vara responsiv och användarvänlig på alla enheter.
Här kan du lära dig mer om vår mötesöversikt och hur den fungerar i praktiken.
Lättare att skydda dina viktiga dokument
Med Boardeaser Styrelseportal är du redo att ta din styrelseverksamhet till en ny nivå. Säkerhet, effektivitet och användarvänlighet är i fokus, och vi är stolta över att vara i framkant när det gäller att erbjuda innovativa lösningar för styrelsearbete.
Så varför inte testa våra nya funktioner och upptäcka hur de kan förbättra din arbetsdag? Vi är övertygade om att du inte kommer att bli besviken! Här testar du gratis i 30 dagar.
När det kommer till organisationens styrande, sekretessbelagda eller affärskritiska dokument är säkerheten avgörande. Med vår senaste uppdatering kan du få kontroll över vem som har behörighet att komma åt ditt material. Vad innebär då detta?
- Individuell kontroll: Nu kan du skapa privata mappar och styra vem som ska ha tillgång till vilket material. Administratörer kan skapa mappar och ange exakt vilka som ska ha tillgång till dem. Och om behoven ändras, kan behörigheter enkelt anpassas i efterhand.
- Flera nivåer av behörighet: Sedan tidigare kan du definiera tre typer av behörigheter på övergripande nivå; Administratör, Observatör eller Begränsad. På detta sätt kan du säkerställa att endast de personer som verkligen behöver åtkomst har det, vilket är avgörande för att skydda känslig information.
Exempel på dokument som bör ha begränsad tillgänglighet:
- Anställningsavtal
- Företagets strategidokument
- Dokument med personuppgifter
- Känslig företagsdata
- Kundkontraktsdetaljer
Dela