Nu lanserar vi nya Boardeaser!

Under de senaste månaderna har vi jobbat hårt för att ta Boardeaser till en ny nivå och idag kan vi äntligen visa upp resultatet. Förutom en rad förbättringar och nya funktioner i vår bastjänst lanserar vi även fyra tilläggstjänster som du hittar i vår nya tilläggsshop. 

I och med denna uppdatering har vi tagit ytterligare ett stort steg i vårt arbete att effektivisera och höja kvaliteten på styrelsens arbete. Läs mer nedan om några av våra nyheter.

personlig_dashboard_okt

Tydligare översikt

Du som har loggat in de senaste dagarna har kanske sett att informationen på den personliga översikten har förändrats. Nu visas kommande aktiviteter mer i detalj, och innehåller inte bara möten utan fattade beslut som väntar på åtgärder med mera.

Vi har även skapat en aktivitetslogg där de senaste händelserna i alla dina styrelser (om du har flera i Boardeaser) listas, till exempel om någon ändrat status på ett beslut eller justerat ett protokoll.

fraser

Snabbare protokollskrivande

Går det för långsamt att skriva protokoll? Nu har vi infört en spännande funktion när du skriver dagordning och protokoll: med hjälp av färdiga fraser fyller Boardeaser i ordet eller meningen när du börjar skriva det.

Standardfraserna som vi skapat utifrån de vanligaste formuleringarna i protokollskrivande och du hittar dem genom att klicka på fliken Standardfraser på Möten i styrelserummet, men du kan även spara dina egna fraser som du använder ofta. Börja bygga ditt eget frasbibliotek så kommer protokollskrivandet gå snabbare än någonsin!

Frågor eller boka demo?

Vi svarar gärna på era frågor och ger en kostnadsfri demonstration på plats eller över telefon. Hör av dig enligt uppgifter nedan eller kontaktformulär till höger.

Pär Haga, VD
+46 73 725 19 83
par@boardeaser.com